Tom Holland Plays With Puppies While Answering Fan Questions

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Thursday, April 26, 2018
  • "Puppies have the best smell..."To adopt one of these insanely adorable puppies, head over to Angel City Pit Bulls to learn more!http://www.angelcitypits.org/homeGET MORE BUZZFEED:https://www.buzzfeed.comhttps://www.buzzfeed.com/videoshttps://www.youtube.com/buzzfeedvideohttps://www.youtube.com/asishttps://www.youtube.com/buzzfeedbluehttps://www.youtube.com/buzzfeedviolethttps://www.youtube.com/perolikehttps://www.youtube.com/ladylikeBuzzFeed CelebShort, funny, original videos from the Buzzfeed crew about you and the things you like. Just like BuzzFeedVideo but popping harder.MUSICSFX Provided By AudioBlocks(https://www.audioblocks.com)Licensed via Audio NetworkSTILLS'Every Day' New York ScreeningDimitrios Kambouris/Getty ImagesEE InStyle Party - Red Carpet ArrivalsStuart C. Wilson/Getty ImagesCredits: https://www.buzzfeed.com/bfmp/videos/...
  • Source: https://youtu.be/SX9mF288Tb8
Loading...

Comment

  • Caboose

     1 months ago

    Tom: Chris Pratt, because he’s so big and strong and he can carry me.Chris Hemsworth: *am I a joke to you?*

  • TheCowerdly MidnightSoul

     11 hours ago

    I thought the same thing lmao 😂

  • My.Lovely .KyleDrea

     17 hours ago

    Marie Jame C.Hemsworth is an inch taller than C.Pratt

  • Starlightmoon _winter

     22 days ago

    2:06Puppy: *whines*Tom: *immediately stops talking and speaks dog back*

  • 마티니즈유리창

     9 days ago

    Ik I was like ahhhdorable!!!! :0

  • I Love Doges

     1 months ago

    Tom’s brain: *WOOOOOAHHH PUPPIES EVERYWHERE*Wait—what was the question?

  • I Love Doges

     9 days ago

    Hahaha idk lol

  • ٰ ْ

     9 days ago

    I Love Doges how tf this has no replies

  • Ayelet Sofia

     1 months ago

    Production: so how many puppies do you want?Tom: Yes

  • goldenapple saga

     20 days ago

    Soooo me 😂

  • Daniella :v

     1 months ago

    Nobody:Literally nobody:YouTube recommendations:*_Tom Holland Plays With Puppies While Answering Fan Questions_*

  • Evie is now here So leave , poochie.

     7 hours ago

    @Daniella :v sameeee😂Tho it’s a good thing because I get to see Tom Holland

  • Archana Archana

     yesterday

    So what?

  • Lady Talksalot

     24 days ago

    Pitt bulls are dangerous...They steal your heart and never give it back. They will also try to drown you in loves and kisses and cuddles without even saying sorry.

  • *JerryEatsHisRamen*

     an hour ago

    Yeah they just need to be trained right and they are guard dogs and they need to protect

  • *Lana Star* *

     5 days ago

    *AMEENNNN*

  • Isabel Lam

     1 months ago

    Is it just me or does every girl thinks Tom Holland cute and handsome.....? Like if you agree

  • Jasmine Nicole

     12 hours ago

    Isabel Lam he’s so adorable I can’t take ot

  • Ad0re_ pey

     4 days ago

    Isabel Lam I mean he’s hot so yea.

  • Katie Kat

     19 days ago

    Tom: "and see how the best in the business do it-"Puppy: " *aRWU* "Tom: "aWOO"

  • PeLiLaQ

     1 months ago

    Tom Holland plays with puppie-**Instantly clicks**

  • Rylee Collis

     3 days ago

    omg i love him lol

  • Abeesha Ashir

     20 days ago

    "Tom Holland..."*Clicks Immediately*

  • Lieutenant Lolz

     27 days ago

    Interviewer: *asks question*Tom Holland: yay puppieeeesss. Wait what were you asking?