ITZY確定成員簡介 ︳ITZY members summary

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Monday, January 21, 2019
  • JYP家新女團成員名單出來了~~
    漂亮孩子們組成的ITZY 大家也多多期待吧❤

    柳真呀ㅠㅠ(私心

    片源來自:https://www.thvideos.net/video/XEwYOdpXYK8/video.html
    https://www.thvideos.net/video/5PkiAx9xkv4/video.html



    #ITZY #Yeji #LiA #Ryujin #Chaeryeong #Yuna #JYP
  • Source: https://youtu.be/9xSoNSAvJnc
Loading...

Comment

  • Keishu

     (Feb 12, 2019)

    All of them are younger than me and more talented than I'll ever be

  • Jin Chang

     (Feb 27, 2019)

    +Lucy You are so right!

  • Lucy

     (Feb 25, 2019)

    aww don't say that! You're talented in your own way. Let them be an inspiration, not a comparison that lets you down :)

  • Krisha Chen

     (Feb 11, 2019)

    Kpop idols nowadays debuts so young. I'm older than them all lol.

  • Serin

     (Mar 25, 2019)

    +90 2223 20 sis. Fighting to all of us lmao

  • Blink Army

     (Mar 22, 2019)

    Cysallia Alderson yes but Jin debuted at the age of 21 and Suga, RM at the age 19-20.Blackpink debuted at the age of 19-22.G-Idle are mostly 97-98 liners except shuhua 00liner (19-20 years old) and they debuted last year.

  • LOVE CHOERRY MOTION

     (Feb 4, 2019)

    Ryujin is like moonbyul's daughter, the swag and the way she rap

  • Sera OwO

     (Mar 7, 2019)

    Yeahh T_T they are so talented

  • Layler

     (Mar 6, 2019)

    +No Kpop No Life I think you meant tomboy ( basically girls who dress, act and do boyish stuff )

  • Let's fly together

     (Feb 7, 2019)

    I find it really cool that Yuna and Ryujin were both in BTS' highlight reels as Jungkook and J-Hope's girl. And, this group, omg, I'm really excited for their debut!!!! Fighting!!!!!✊Edit: Wow, I didn't realize I got 1.1k likes on this; it's literally the first time I got this many so thanks!!!😂 P.S. I'm an ITZY stan now:) I loved their debut!!!!

  • Let's fly together

     (Mar 22, 2019)

    +Itsme BG lol omg wow

  • Red Bliss

     (Feb 25, 2019)

    Yo but that’s actually illegal lmao 😂

  • delfina marturet

     (Feb 17, 2019)

    Can we talk about the fact that Rhujin was like 14 when she appeared on the BTS MV landiandbs

  • Solar Sun

     (Mar 25, 2019)

    Mustaqim Abdile , we can all lick their abs in our dreams , it’s the next best thing to real life

  • Mustaqim Abdile

     (Feb 26, 2019)

    Does that mean I can appear on one of there songs.....oh who am I kidding we all know that's not gonna happen

  • Scarlet Fairy

     (Feb 11, 2019)

    Ok so Yuna is still 15 and that's the age I'll be in a month. She's already an idol while I'm in a country no one knows about, struggling with studies so that I can get a scholarship to study abroad. Wow I feel so useless suddenly lol

  • Justin Schouten

     (Mar 18, 2019)

    Scarlet Fairy Don’t feel discouraged! These 5 girls have their own problems too; you’re not the only one who’s struggling with life.😊🐥

  • Sera OwO

     (Mar 7, 2019)

    Mee too T_T

  • II lI

     (Feb 7, 2019)

    Yuna is BTS loveyorself M/V appear

  • Aurore Loto

     (Feb 23, 2019)

    Ryujin too

  • Alio Omer

     (Feb 10, 2019)

    u

  • Mawla Sidiki

     (Feb 10, 2019)

    Seriously yuna?, on this age i'm still going to school but you were going to the stage😭

  • JUNGSHOOK AF!!

     (Feb 26, 2019)

    ikr im also 15 nearly 16 tho and she’s already shining and me im struggling in life overall😐

  • Asian Sweet Garlic

     (Feb 18, 2019)

    hey you guys.. I born in 2000, and still.. I feel so nothing 😭

  • stan iz*one for a better future

     (Feb 11, 2019)

    My bias is Ryujin and Chaeryeong. I only know the 2 of them right now but i will check the other girls out

  • Mina's Kookie

     (Feb 8, 2019)

    How about Yuna in BTS Highlight Reel?

  • Mina's Kookie

     (Feb 18, 2019)

    +Monica Tan Jungkook

  • skyla

     (Feb 18, 2019)

    +Monica Tan jungkook